K základním aspektům úspěšného podnikání, a to napříč všemi obory, je vztah se zákazníky. Výběr vhodného CRM systému je proto v dnešní digitalizované době mnohem důležitější než před lety. Důvodů, proč software pro řízení vztahů se zákazníky používat, je celá řada. Připomeňme si ty základní – třeba vás motivují, abyste konečně vhodně zvolenou aplikaci začali používat na denní bázi.

Využijete kompletní zákaznickou historii

Zvyky, chování a potřeby zákazníků se mění. CRM systém vám umožní sledovat trendy a pružně na ně reagovat. Zároveň budete mít vždy po ruce seznam kontaktů k okamžitému použití.

Správná nabídka ve správný čas

Z historie realizovaných obchodů snadno vysledujete, v jaké cenové hladině dotyčný nakupuje, jaké si objednává zboží a kdy je správný čas jej oslovit. Jednoduše nešlápnete vedle.

Získáte nové zákazníky

CRM systém usnadňuje řízení vztahů se stávající klientelou, ale zároveň slouží jako účinný nástroj pro akvizici nových zákazníků. Pomůže vám s tvorbou nových příležitostí a rozšířením zákaznické základny.

Ušetříte spoustu času

Pokud pří řízení projektů a správy firemních agend využíváte více softwarů, nemusíme vám připomínat, jak mohou být synchronizace a export důležitých dat komplikované a časově náročné. CRM systém nabízí jednotnou workflow. Centralizace vám ušetří spoustu drahocenného času.

Posílíte povědomí o značce

Loajální zákazník přináší firmě největší užitek. Díky CRM je budování silného brandu o poznání jednodušší. Nezapomeňte na Paretovo pravidlo: 80 % obratu a zisku tvoří pouhých 20 % klientely. Na tu se zaměřte a dostaňte se jí hluboko do podvědomí. Třeba pravidelným, nevtíravým e-mailingem.

Důvodů, proč začít okamžitě používat CRM, je samozřejmě mnohem více. Nejlépe uděláte, když si stáhnete oblíbený český CRM zdarma a objevíte jeho potenciál.